2020年2月2日星期日

2020年 の 寥寥白雪妙高高原8日行 @ 赤倉溫泉街, 民宿旅館推薦~ きよし旅館 Akakura Onsen

2020 年 1 月 27 日, 
年初三, 星期一, 陰天~~

今次來妙高高原滑雪, 是因買了早了劵, 
心目中的雪場是杉之原, 
所以, 一開始就是找杉野澤溫泉街上的旅館,


網上推介的有 >> 富士美莊

而我最初是選了 >> 田端屋

杉野澤觀光協會有好多選擇, 但主要是日文溝通, 翻譯就可以溝通了

說回田端屋, 我在 8月時已聯絡訂房了, 
但到出發前的一個月就得知他無連住 5 天的房間, 
他說中途 2 晚要轉到其他旅館, 因有日本圑包了場, 

OH........ 點解唔早點通知, 所以我立即又要找旅館了...
都不知是好彩定唔好彩, 因雪荒, 所以即日又找到旅館啦~

赤倉溫泉滑雪場


既然雪荒, 那找回赤倉溫泉區的旅館啦~
如無得滑雪都有得浸溫泉

又一次都不知是好彩定唔好彩.....
又真的有 2 天都只玩得半日....... 
大風, 大霧...... 唉.....

**

說回旅館~
睇網上評價是一般, 但住後又覺得值得推介的~

1. 溫泉, 
有露天溫泉, 有室內, 
露天是使用時自己放牌仔在門口通知其他人不要內進,
所以我唔夠膽自己去, 要搵細寶壯膽, 哈哈~~

2. 招待, 
女主人好熱情的, 男主人都好好人,
每晚都熱心的招待晚飯, 見大細寶時時食剩食物, 
仲會另外再煮炒面, pizza 給他們, 
最後退房時還有雪條給他們, 很細心~
不過就是... 英文不太溝通到, 我用翻譯中日就可以了~~

3. 膳食, 
美味的, 但就是日式家庭食物, 
大寶太偏食了, 晚餐食剩太多腌菜, 我都唔好意思了......
早餐是日式, 我們都 ok 的, 
又是衰人大寶, 時時只食白飯, 剩下魚一大片, 青少年的他真討厭...

4. 清潔,
我們住 5 晚, 有入房清潔了 2 次, 好好了, 

5. 有 lift
完全估唔到有 lift , 不用抬喼上 3 樓是我最開心的~

**

其他的乾燥室都多空間的,  但放房會易乾好多~

自助飲水區, 共用洗手間都是民宿指定動作~

洗衣機, 洗衣粉是免費, 但無乾衣機, 
放房完全無問題, 有衣架, 有竹干用, 暖爐幫到手~~

**



旅館活動區是 2 樓, check in 是呢一層,
食飯區是 1 樓, 
初初見無咩人以為好少人住, 
原來好多日本人住, 仲要好多是, 入住率都差不多 8-9 成,

又見到台灣人住, 最後一天仲有香港人添, 
但大多是不在民宿食晚餐的, 因他們去街食, 
赤倉溫泉區都多食店, 日日唔同款都幾開心, 
但我就是懶..... 出去, 
浸完溫泉唔想再出去了......
但最後是有出去行下的, 哈哈~ 


房屋有洗面位, 不用出去, 都幾方便, 唔錯~





大門旁的梯級就是去乾燥室, 好方便~


無事做就是打機, 打機........








這就是露天溫泉, 真的, 真的, 真的, 
又正, 又凍, 又正, 又凍, 
好值得去~~~~






空內的溫泉也不錯呀~






總結旅館~

睇網上評價是一般, 但住後又覺得值得推介的~
我推測是言語溝通問題, 
因英文不好, 所以無外國人入住, 
相比上年的野澤溫泉旅館主人, 他英文十分好, 所以有外國人住,
放 BOOKING.COM都多好評,

但呢間只放日本網站是不同的~

另外是位置, 他是溫泉街轉落斜路, 與巴士站都十分鐘路程,
抬雪具去坐車到池之平或杉之原都幾係辛苦....
行去赤倉雪場都是一樣要十分鐘, 

但我個人幾喜歡呢間旅館~~~





2020年 の 寥寥白雪妙高高原8日行 @ DAY 8, 回家啦~

2020年, 2 月 2 日, DAY 8

年初九, 星期日, 晴天,

今次選了一間好普通的上野酒店, 
方便, 平, 3張床, 但好細, 衛生好一般, 

**

早早就要起身去機場啦~




坐車前去便利店尋找口罩, 
但影都唔見, 零食就找到一大堆~






為了慳錢, 就坐站站停的車啦.....


**

來到機場都是找口罩啦~






買了 3 個芝士蛋糕回家, 大滿足~




三人坐中間位到台灣, 
無風景睇........


在高雄又買了一大堆食物, 傻了......






總結今次 8 日行~

好感恩有 3 天好雪~
感恩臨急找的民宿都唔差~
感恩細寶滑雪大進步~
感恩人人都健康, 無受傷, 因上年我的腳生了水泡, 好痛.....
感恩, 在流感下都安全回家, 

在 2 月就實行了進出口限制啦~ 周圍都要隔離14日.....
希望疫情早早完結, 下年可以再去玩呀~~

2020年1月31日星期五

2020年 の 寥寥白雪妙高高原8日行 @ DAY 7 , 赤倉観光リゾートスキー場, 赤倉觀光渡假滑雪場, 好天氣~~

2020 年, 1 月 31 日, DAY 7
年初八, 星期六, 好天氣呀~~

**

臨別民宿大贈送~
一人一個雪糕餅, 好正呀~

點解我無嘅........



**

今日只睇街道就知有好日子啦~



赤倉観光リゾートスキー場

今天本想去赤倉溫泉滑的,
點知自己去錯了赤倉觀光都唔知, 唯有照玩啦,
3人~ 9300 YEN~


有蛋形纜車呀, 我們坐了一次, 
亦只路過了一次出名的赤倉觀光酒店~
好可惜, 無影相....
大寶真係飛住走, 成日都唔比我停低影相........




食飽飽就去了山頂, 可惜無影相........
想話影下大寶, 就一轉身就走, 
所有相片都是背影......


**

太陽出來了, 太陽出來了~~~
下午天氣開始好好啦, 又再見到雲海啦~
影相, 影相, 影相~







他倆好愛玩穿樹林仔, 但都時有失手呀......
仲唔係我影相的好時候~ 
有排都爬唔到出來呀, 哈哈~



**

轉眼就完結了 5 日的滑雪行啦, 
感恩有 3 日好天氣, 好雪, 

雖然我去的雪區不多~
但只比較去過的幾個地方, 
志賀高原, 野澤溫泉, 妙高高原, 

我個人最愛野澤, 
溫泉和民宿都好吸引~ 
我上次住到 SKI IN/OUT的民宿, 方便~
雪票和租用具價錢又不是太貴, 

但講雪場好玩, 志賀高原真的好好,
對 SKIER 來講~  山過山的好好玩, 
就是住同食唔多吸引, 因上次住燒額山, 
如果住一之瀨或其他地方應該會好好多~

而妙高要坐巴士, 我唔係好喜歡, 
溫泉街雖然多餐廳, 但感覺不是太好玩
可能今年雪荒, 影響了心情~

下年去邊好呢???

**

坐巴士前又去食烤肉夾餅啦, 
點知...... 人龍太長, 
店主手腳又慢, 
就這樣錯過了巴士.....

我要找郵局旁的停車場人員幫手 CALL 的士,
就那樣坐一坐, 盛惠 2600 YEN.... 我的錢.......


由妙高到上野要 2個半鐘.... 






回到上野啦....
去食宵夜啦~





開心的日子過得特別快~
明天就回家啦,